Mijn focus, jouw doelgroep

Met gemak verplaats ik mij in de belangen, wensen en behoeften van iedere doelgroep. Mijn sterke inlevingsvermogen is hierbij mijn troef.

Ben jij een professional op zoek naar een proactieve tekstschrijver die weet hoe je jouw product doeltreffend aan de man brengt? Of jouw boodschap overtuigend overbrengt? Ben je bijvoorbeeld een eigenaar van een vakantieadres en wil je jouw marketingtekst optimaliseren; uitgever van een reismagazine en zoek je een ervaren tekstschrijver om een regio of gebied aan te prijzen; op zoek naar wervende teksten voor jouw doelgroep?

Dan help ik je graag!

Wervende tekst

Een goede, wervende tekst prikkelt, stimuleert en pakt je in. Zo’n tekst zorgt dat de lezer bij je blijft en méér wil. Dat hij gaat nadenken én over gaat tot actie. Een tekst die leest als een trein. Ja, echt waar. Zo’n tekst bestaat.

En ik schrijf ‘m graag voor je.

 Blog, artikel
Mailing, nieuwsbrief
 Webtekst
Brochure

Eindredactie

Je tekst heeft een kritische blik nodig? Of je loopt vast met een tekst? Helder formuleren is best lastig. Ik redigeer en corrigeer zodat de tekst lekker leest. En ik werp een frisse blik op de indeling. Geloof het of niet: lekkere zinnen en mooi taalgebruik is helemaal “mijn ding”. Ieder z’n vak.

Kortom, ik help je om jouw verhaal op zijn best neer te zetten.

Redigeren en corrigeren
Spelling en grammatica check
Frisse blik op indeling en tekstopbouw
Tips waar je écht iets aan hebt

‘Check my web’

Ideaal voor ondernemers die een frisse én kritische blik op hun website nodig hebben. Doet jouw site wat het moet doen? ‘Check my web’ is de complete eindredactie van je website.

Wat je van mij kunt verwachten:

Teksten redigeer en verbeter ik in kort, bondig en doeltreffender taalgebruik⠀⠀
 Ik kijk naar spelling, doelgerichtheid, logica en indeling
 De homepage en het menu beoordeel ik kritisch, met focus op de doelgroep
 Je krijgt tips waar je écht iets aan hebt en waarmee je direct aan de slag kunt

Communicatie advies

Als tekst- en taalspecialist denk ik mee over je doelgroep: Wie is het? Hoe bereik je ze en hoe spreek je ze aan? Ik schrijf, adviseer en denk mee: van webtekst tot nieuwsbrief, van beursdeelname tot blog.
Kortom: de basis van jouw communicatieplan.

Of heb je hulp nodig met een contentkalender waarin deadlines, media, doelgroep en thema’s in 1 klap duidelijk zijn? Zo’n kalender geeft rust, overzicht en biedt structuur. 

Met veel enthousiasme en een bak aan ervaring, help ik je met bijvoorbeeld:
 Een communicatieplan
 De contentkalender
Doelgroep formulering
Hulp bij positionering

Succesvolle beursdeelname

Als je het goed aanpakt, sleept een beursdeelname zomaar tientallen nieuwe klanten binnen. Maar met alleen een stand ben je er nog niet. Een beursdeelname is een commerciële activiteit. Zo lang het doel duidelijk is wát je wilt bereiken en hoe je dat wilt doen, ben je op de juiste weg.

Jaren organiseerde ik publieksbeurzen voor de trouw- en voor de reisbranche en ik adviseerde hierbij honderden bedrijven over hun (commerciële) aanpak op de beurs. Ik zag dus deelnames in alle soorten en maten. Op basis van mijn ervaring schreef ik een stappenplan. Benieuwd? Lees ‘m hier.

Ben je op zoek naar advies op maat? Of wil je een publieksbeurs in de markt zetten en heb je hierbij hulp nodig? Neem dan contact met me op.  ⁠